Częste pytania

(FAQ)

Od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00 można zadzwonić pod numer 42 639 15 95.

Skrzynka mailowa: e-sklep@kanz.pl .

Przy zakupie można wybrać przesyłkę kurierską GLS, dostawę do Paczkomatu (InPost) oraz wybrać tradycyjną dostawę Pocztą.

Tradycyjny przelew na konto – przelew bezpośrednio na konto firmy HURTIMEX S.A.

PayU – szybki przelew elektroniczny, przelew tradycyjny lub zapłata kartą płatniczą.

Za pobraniem – płatność u kuriera przy odbiorze przesyłki.

Zapisanie się do newslettera zapewnia otrzymywanie wszystkich najświeższych informacji o nowościach, promocjach, wyprzedażach.Zapisanie się do newslettera zapewnia otrzymywanie wszystkich najświeższych informacji o nowościach, promocjach, wyprzedażach.

W sytuacji kiedy jest problem z tradycyjnym złożeniem zamówienia można to zrobić drogą mailową lub telefonicznie – oprócz kodu produktu należy wybrać również formę płatności i rodzaj dostawy. Osoba zajmująca się obsługą sklepu internetowego poinformuje o wysyłce zamówienia.

Może zdarzyć się sytuacja, że w tej chwili nie ma w naszej ofercie produktu bądź rozmiaru, który Cię interesuje, ale może on pojawić się w przyszłości. Zachęcamy do odwiedzania strony naszego sklepu, a pod rozmiarem produktu wybierz opcję „zadaj pytanie o produkt” lub napisz do nas podając model produktu lub link do niego.

Dla wszystkich form dostawy przy zakupach o wartości powyżej 99 zł przesyłka jest darmowa. Przy zamówieniu poniżej tej kwoty koszt wysyłki zależy od wybranej formy dostawy:

Transport Płatność Wartość zamówienia
do 99,00 zł powyżej 99 zł
Poczta Polska -
Przesyłka ekonomiczna
Przelew lub karta płatnicza 5,99 zł 0,00 zł
Poczta Polska -
Przesyłka ekonomiczna
Pobranie* 9,99 zł 0,00 zł
Przesyłka kurierska
do 16:00
Przelew lub karta płatnicza 7,99 zł 0,00 zł
Przesyłka kurierska
do 16:00
Pobranie* 11,99 zł 0,00 zł
Inpost paczkomaty Przelew lub karta płatnicza 8,99 zł 0,00 zł

*Informujemy, że HURTIMEX S.A. zastrzega sobie prawo dochodzenia zwrotu kosztów wysyłki oraz odbioru w przypadku nieuzasadnionego nieodebrania przesyłki przez zamawiającego.

Robiąc zakupy powyżej 99zł dostawa towaru jest darmowa. Jeżeli brakuje ci kilkunastu złotych do przekroczenia tej kwoty, proponujemy sprawdzić nasze dodatki, drobny asortyment który uzupełni zakupy i sprawi, że zakupy przekroczą kwotę 99zł i wysyłka towarów będzie po naszej stronie.

Zamówienia z reguły są przygotowywane do wysyłki w ciągu 1-2 dni roboczych. Czasem jednak zdarza się, że asortyment musi być ściągnięty z innego magazynu z powodu dużego zainteresowania nim i wyprzedania z naszego magazynu, przez co czas realizacji zamówienia może się przedłużyć do 4-5 dni roboczych. Osoba zajmująca się sklepem internetowym poinformuje o przedłużonym czasie realizacji zamówienia.

Jeśli produkt nie będzie spełniał oczekiwań lub nie będzie pasował można go zwrócić w ciągu 14 dni od momentu otrzymania paczki, bez podawania powodu zwrotu. Należy odesłać do nas zakupiony asortymenty wraz z dowodem zakupu oraz formularzem odstąpienia od umowy do pobrania tutaj.

W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy wszystkie otrzymane od Państwa płatności niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o decyzji odstąpienia od umowy. Możemy jednak wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania rzeczy.